Dostawa warzyw i owoców
Znak sprawy 06/2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z transportem.
Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej wraz z transportem.
Lp. | Nazwa towaru | Jednostka miary |
Ilość na m-c |
---|---|---|---|
1. | arbuz | kg | 5 |
2. | banan | kg | 33 |
3. | borówka 1 kg | op. | 1 |
4. | botwinka | szt. | 6 |
5. | brokuł świeży (kg) | kg | 2 |
6. | brokuł świeży (szt) | szt. | 20 |
7. | brukselka świeża | kg | 1 |
8. | brzoskwinia 1 kg | op. | 6 |
9. | burak 5 kg | op. | 7 |
10. | cebula | kg | 29 |
11. | cebula czerwona | kg | 1 |
12. | cukinia | kg | 8 |
13. | cytryna | kg | 13 |
14. | czosnek PL | szt. | 33 |
15. | dynia hokkaido | kg | 1 |
16. | fasola Jaś | kg | 6 |
17. | fasola szparagowa świeża | kg | 1 |
18. | groch łuskany | kg | 3 |
19. | gruszka | kg | 19 |
20. | jabłko | kg | 41 |
21. | jaja | szt. | 589 |
22. | kalafior świeży | szt. | 16 |
23. | kapusta biała (kg) | kg | 12 |
24. | kapusta biała (szt) | szt. | 4 |
25. | kapusta czerwona (kg) | kg | 3 |
26. | kapusta kwaszona 5 kg | op. | 7 |
27. | kapusta młoda (szt) | szt. | 12 |
28. | kapusta pekińska (kg) | kg | 16 |
29. | kapusta pekińska (szt) | szt. | 2 |
30. | kiełki 50 g | szt. | 1 |
31. | koper (szt) | szt. | 13 |
32. | malina 250 g | op. | 5 |
33. | mandarynka | kg | 10 |
34. | marchew 5 kg | op. | 17 |
35. | melon żółty | szt. | 4 |
36. | mix sałat 200 g | szt. | 16 |
37. | natka pietruszki (szt) | szt. | 37 |
38. | nektaryna 1 kg | op. | 2 |
39. | ogórek | kg | 46 |
40. | ogórek konserwowy 880 g/500 g | szt. | 25 |
41. | ogórek kwaszony 3 kg | op. | 10 |
42. | papryka czerwona | kg | 22 |
43. | papryka zielona | kg | 1 |
44. | papryka żółta | kg | 2 |
45. | pieczarka 3 kg | op. | 4 |
46. | pietruszka 5 kg | op. | 6 |
47. | pomarańcze | kg | 5 |
48. | pomidor | kg | 6 |
49. | pomidorki cherry | kg | 9 |
50. | por (kg) | kg | 1 |
51. | por (szt) | szt. | 38 |
52. | Roszponka 200 g | szt. | 3 |
53. | Rukola 200 g | szt. | 1 |
54. | rzodkiewka | szt. | 3 |
55. | sałata głowiasta | szt. | 23 |
56. | sałata lodowa | szt. | 5 |
57. | seler 5 kg | op. | 7 |
58. | szpinak 200 g | szt. | 6 |
59. | śliwka | kg | 2 |
60. | truskawki | kg | 8 |
61. | ziemniak młody 15 kg | op. | 3 |
62. | ziemniaki 15 kg | op. | 50 |
Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć będą one wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment.
1. Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
2. Warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko w wyznaczone przez odbierającego miejsce.
Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych lub uszkodzonych w wyniku transportu towarów na własny koszt.
Produkty spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.
Na dostarczony towar Wykonawca winien posiadać właściwe atesty i certyfikaty laboratoryjne.
Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Opakowania artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.
Dostawy wszystkich artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej GHP/GMP.
2. Częstotliwość dostaw: 1-3 razy w tygodniu w zależności od pojawiających się potrzeb.
3. Informacje dotyczące składania ofert:
Forma składania ofert:
Oferty należy składać na załączonym formularzu na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub osobiście w terminie do dnia 19.08.2025 do godz. 12.00.
Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, ze wskazaniem kwoty brutto.
Cena nie podlega zmianie w okresie umowy.
Termin związania z ofertą: 30 dni.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze ofert decydować będzie kryterium najniższej ceny po spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 11.07.2025
Dokument z dnia: 11.07.2025
Dokument oglądany razy: 37