A A A K
bip.sp2.kostrzyn.pl Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą www.gov.pl/bip

Dostawa warzyw i owoców

Znak sprawy 06/2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z transportem.

Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej wraz z transportem.

Tabela produktów
Lp. Nazwa towaru Jednostka
miary
Ilość
na m-c
1. arbuz kg 5
2. banan kg 33
3. borówka 1 kg op. 1
4. botwinka szt. 6
5. brokuł świeży (kg) kg 2
6. brokuł świeży (szt) szt. 20
7. brukselka świeża kg 1
8. brzoskwinia 1 kg op. 6
9. burak 5 kg op. 7
10. cebula kg 29
11. cebula czerwona kg 1
12. cukinia kg 8
13. cytryna kg 13
14. czosnek PL szt. 33
15. dynia hokkaido kg 1
16. fasola Jaś kg 6
17. fasola szparagowa świeża kg 1
18. groch łuskany kg 3
19. gruszka kg 19
20. jabłko kg 41
21. jaja szt. 589
22. kalafior świeży szt. 16
23. kapusta biała (kg) kg 12
24. kapusta biała (szt) szt. 4
25. kapusta czerwona (kg) kg 3
26. kapusta kwaszona 5 kg op. 7
27. kapusta młoda (szt) szt. 12
28. kapusta pekińska (kg) kg 16
29. kapusta pekińska (szt) szt. 2
30. kiełki 50 g szt. 1
31. koper (szt) szt. 13
32. malina 250 g op. 5
33. mandarynka kg 10
34. marchew 5 kg op. 17
35. melon żółty szt. 4
36. mix sałat 200 g szt. 16
37. natka pietruszki (szt) szt. 37
38. nektaryna 1 kg op. 2
39. ogórek kg 46
40. ogórek konserwowy 880 g/500 g szt. 25
41. ogórek kwaszony 3 kg op. 10
42. papryka czerwona kg 22
43. papryka zielona kg 1
44. papryka żółta kg 2
45. pieczarka 3 kg op. 4
46. pietruszka 5 kg op. 6
47. pomarańcze kg 5
48. pomidor kg 6
49. pomidorki cherry kg  9
50. por (kg) kg 1
51. por (szt) szt. 38
52. Roszponka 200 g szt. 3
53. Rukola 200 g szt. 1
54. rzodkiewka szt. 3
55. sałata głowiasta szt. 23
56. sałata lodowa szt. 5
57. seler 5 kg op. 7
58. szpinak 200 g szt. 6
59. śliwka kg 2
60. truskawki kg 8
61. ziemniak młody 15 kg op. 3
62. ziemniaki 15 kg op. 50

Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć będą one wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment.

1. Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.

2. Warunki zamówienia:

Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko w wyznaczone przez odbierającego miejsce.

Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych lub uszkodzonych w wyniku transportu towarów na własny koszt.

Produkty spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.

Na dostarczony towar Wykonawca winien posiadać właściwe atesty i certyfikaty laboratoryjne.

Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Opakowania artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.

Dostawy wszystkich artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej GHP/GMP.

2. Częstotliwość dostaw: 1-3 razy w tygodniu w zależności od pojawiających się potrzeb.

3. Informacje dotyczące składania ofert:

Forma składania ofert:

Oferty należy składać na załączonym formularzu na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub osobiście w terminie do dnia 19.08.2025 do godz. 12.00.

Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, ze wskazaniem kwoty brutto.

Cena nie podlega zmianie w okresie umowy.

Termin związania z ofertą: 30 dni.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze ofert decydować będzie kryterium najniższej ceny po spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Dokument PDF Formularz oferty | Rozmiar: 674 KB


Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 11.07.2025
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 11.07.2025
Dokument oglądany razy: 37