A A A K
bip.sp2.kostrzyn.pl Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą www.gov.pl/bip

Dostawa nabiału i tłuszczy

Znak sprawy 05/2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z transportem.

Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa nabiału i tłuszczy wraz z transportem.

Lp. Nazwa towaru

Jednostka
miary

Ilość
na m-c
1. jogurt śródziemnomorski/grecki 5 kg wiadro (w składzie żywe kultury bakterii jogurtowych, bez dodatków subs. konserwujących, stabilizujących) szt. 3
2. jogurt naturalny 5 kg wiadro (w składzie żywe kultury bakterii jogurtowych, bez dodatków subs.konserwujących, stabilizujących) szt. 4
3. masło extra 200 g ( 82% tłuszczu, wyprodukowany wyłącznie z mleka krowiego) szt. 10
4. mleko uht 2% 1 l szt. 30
5. olej rzepakowy 1 l szt. 39
6. ser gouda kg 3
7. ser mozzarella 125 g (w postaci kulki, zawiera naturalne składniki mleka) szt. 6
8. serek wanil. 500 g (do naleśników) tłuszcz 24%, cukier, naturalna wanilia, konsystencja twarożku szt. 16
9. śmietana 18% 330 g (zawartość tłuszczu mlecznego 18%, zawiera naturalne składniki mleka i żywe kultury bakterii mlekowych) szt. 166
10. śmietanka uht 30% 1 l (zawartość tłuszczu mlecznego 30%) szt. 3
11. śmietanka uht 18% 0,5 l (zawartość tłuszczu mlecznego 18%) szt. 22
12. twaróg klinek 250 g lekki (0%tłuszczu, zawiera naturalne składniki mleka) szt. 32

Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć będą one wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment.

1. Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.

2. Warunki zamówienia:

Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko w wyznaczone przez odbierającego miejsce.

Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych lub uszkodzonych w wyniku transportu towarów na własny koszt.

Produkty spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.

Na dostarczony towar Wykonawca winien posiadać właściwe atesty i certyfikaty laboratoryjne.

Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Opakowania artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.

Dostawy wszystkich artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej GHP/GMP.

2. Częstotliwość dostaw: 1-2 razy w tygodniu w zależności od pojawiających się potrzeb.

3. Informacje dotyczące składania ofert:

Forma składania ofert:

Oferty należy składać na załączonym formularzu na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub osobiście w terminie do dnia 19.08.2025 do godz. 12.00.

Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, ze wskazaniem kwoty brutto.

Cena nie podlega zmianie w okresie umowy.

Termin związania z ofertą: 30 dni.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze ofert decydować będzie kryterium najniższej ceny po spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Dokument PDF Formularz oferty | Rozmiar: 592 KB


Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 11.07.2025
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 11.07.2025
Dokument oglądany razy: 33