Dostawa nabiału i tłuszczy
Znak sprawy 05/2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z transportem.
Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa nabiału i tłuszczy wraz z transportem.
Lp. | Nazwa towaru |
Jednostka |
Ilość na m-c |
---|---|---|---|
1. | jogurt śródziemnomorski/grecki 5 kg wiadro (w składzie żywe kultury bakterii jogurtowych, bez dodatków subs. konserwujących, stabilizujących) | szt. | 3 |
2. | jogurt naturalny 5 kg wiadro (w składzie żywe kultury bakterii jogurtowych, bez dodatków subs.konserwujących, stabilizujących) | szt. | 4 |
3. | masło extra 200 g ( 82% tłuszczu, wyprodukowany wyłącznie z mleka krowiego) | szt. | 10 |
4. | mleko uht 2% 1 l | szt. | 30 |
5. | olej rzepakowy 1 l | szt. | 39 |
6. | ser gouda | kg | 3 |
7. | ser mozzarella 125 g (w postaci kulki, zawiera naturalne składniki mleka) | szt. | 6 |
8. | serek wanil. 500 g (do naleśników) tłuszcz 24%, cukier, naturalna wanilia, konsystencja twarożku | szt. | 16 |
9. | śmietana 18% 330 g (zawartość tłuszczu mlecznego 18%, zawiera naturalne składniki mleka i żywe kultury bakterii mlekowych) | szt. | 166 |
10. | śmietanka uht 30% 1 l (zawartość tłuszczu mlecznego 30%) | szt. | 3 |
11. | śmietanka uht 18% 0,5 l (zawartość tłuszczu mlecznego 18%) | szt. | 22 |
12. | twaróg klinek 250 g lekki (0%tłuszczu, zawiera naturalne składniki mleka) | szt. | 32 |
Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć będą one wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment.
1. Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
2. Warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko w wyznaczone przez odbierającego miejsce.
Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych lub uszkodzonych w wyniku transportu towarów na własny koszt.
Produkty spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.
Na dostarczony towar Wykonawca winien posiadać właściwe atesty i certyfikaty laboratoryjne.
Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Opakowania artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.
Dostawy wszystkich artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej GHP/GMP.
2. Częstotliwość dostaw: 1-2 razy w tygodniu w zależności od pojawiających się potrzeb.
3. Informacje dotyczące składania ofert:
Forma składania ofert:
Oferty należy składać na załączonym formularzu na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub osobiście w terminie do dnia 19.08.2025 do godz. 12.00.
Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, ze wskazaniem kwoty brutto.
Cena nie podlega zmianie w okresie umowy.
Termin związania z ofertą: 30 dni.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze ofert decydować będzie kryterium najniższej ceny po spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 11.07.2025
Dokument z dnia: 11.07.2025
Dokument oglądany razy: 33