A A A K
bip.sp2.kostrzyn.pl Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą www.gov.pl/bip

dostawa mięsa i wędlin

Znak sprawy 04/2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z transportem.

Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej wraz z transportem.

Lp. Nazwa towaru Jednostka
miary
Ilość
na m-c
1. boczek wędzony parzony kg 11
2. filet z indyka kg 9
3. filet z kurczaka

kg

109
4. karkówka b/k kg 42
5. kiełbasa chłopska (wieprzowo-drobiowa, min. 85 % mięsa, wędzona, parzona) kg 11
6. kiełbasa jak ze świniobicia (wieprzowa, min. 85 % mięsa, parzona) kg 20
7. podudzie z kurczaka kg 38
8. polędwiczka wieprzowa kg 16
9. porcja rosołowa długa ze skrzydełkami kg 115
10. schab b/k kg 22
11. szynka b/k kg 75
12. szynka wieprzowa gotowana min. 84 % mięsa kg 3
13. udziec z kurczaka kg 18
14. wołowina extra kg 9

Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć będą one wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment.

1. Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.

2. Warunki zamówienia:

Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko w wyznaczone przez odbierającego miejsce.

Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych lub uszkodzonych w wyniku transportu towarów na własny koszt.

Produkty spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.

Na dostarczony towar Wykonawca winien posiadać właściwe atesty i certyfikaty laboratoryjne.

Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Opakowania artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.

Dostawy wszystkich artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej GHP/GMP.

2. Częstotliwość dostaw: 1-3 razy w tygodniu w zależności od pojawiających się potrzeb.

3. Informacje dotyczące składania ofert:

Forma składania ofert:

Oferty należy składać na załączonym formularzu na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub osobiście w terminie do dnia 19.08.2025 do godz. 12.00.

Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, ze wskazaniem kwoty brutto.

Cena nie podlega zmianie w okresie umowy.

Termin związania z ofertą: 30 dni.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze ofert decydować będzie kryterium najniższej ceny po spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Dokument PDF Formularz oferty | Rozmiar: 593 KB


Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 11.07.2025
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 11.07.2025
Dokument oglądany razy: 34