Dostawa artykułów sypkich, mrożonek i innych
Znak sprawy 03/2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z transportem.
Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: sypkich, mrożonek i innych do stołówki szkolnej wraz z transportem.
Lp. | Nazwa towaru | Jednostka miary |
Ilość na m-c |
---|---|---|---|
1. | brokuły 2,5 kg, mrożonka | szt. | 1 |
2. | brukselka 2,5 kg, mrożonka | szt. | 1 |
3. | bułka tarta | kg | 8 |
4. | cukier kryształ 1 kg | szt. | 20 |
5. | cukier waniliowy 1 kg | szt. | 1 |
6. | czosnek granulowany 1 kg | szt. | 2 |
7. | fasola czerwona/biała konserwowa 2500/1500 | szt. | 1 |
8. | fasola szparagowa zielona 2,5 kg, mrożonka | szt. | 2 |
9. | fasola szparagowa żółta 2,5 kg, mrożonka | szt. | 3 |
10. | groszek 2,5 kg, mrożonka | szt. | 6 |
11. | kasza bulgur 5 kg | szt. | 4 |
12. | kasza gryczana 5 kg | szt. | 3 |
13. | kasza jaglana 1 kg | szt. | 1 |
14. | kasza jęczmienna 1 kg | szt. | 1 |
15. | kasza pęczak 5 kg | szt. | 2 |
16. | koncentrat pomidorowy 30%, 4,5 kg (bez konserwantów i sztucznych dodatków) | szt. | 4 |
17. | kukurydza kons. 2,5 kg/1,5 kg | szt. | 2 |
18. | łosoś plastry 0,8-1,4 kg | kg | 8 |
19. | makaron kokardka 5 kg (z pszenicy durum) | szt. | 4 |
20. | makaron łazanki 1 kg (z pszenicy durum) | szt. | 2 |
21. | makaron nitki 5 kg (z pszenicy durum) | szt. | 5 |
22. | makaron rurki 5 kg (z pszenicy durum) | szt. | 4 |
23. | makaron ryżowy 375 g (mąka ryżowa, woda) | szt. | 2 |
24. | makaron spaghetti 5 kg (z pszenicy durum) | szt. | 3 |
25. | makaron świderki 5 kg (z pszenicy durum) | szt. | 2 |
26. | mąka wrocławska 1 kg | szt. | 25 |
27. | mieszanka chińska 2,5 kg kingfood/ff, mrożonka (marchew, papryka, kalafior, kiełki fasoli Mung, pietruszka, pędy bambusa, por, cebula, grzyby Mun) | szt. | 2 |
28. | miruna filet b/s 6,8 kg | szt. | 3 |
29. | miruna filet z/s 450-850 g; 6,8 kg | szt. | 4 |
30. | mleko kokosowe 1 l | szt. | 6 |
31. | paluszki rybne 6 kg ( min. 60% ryba, bez sztucznych dodatków i konserwantów) mrożonka | szt. | 3 |
32. | papryka słodka mielona 1 kg | szt. | 1 |
33. | passata 1 l (skład:pomidor, sól, bez dodatku koserwantów) | szt. | 2 |
34. | pieprz czarny mielony 1 kg | szt. | 1 |
35. | płatki kukurydziane 1 kg (bez sztucznych dodatków i konserwantów) | szt. | 2 |
36. | pomidory suszone w oleju 1600/900g | szt. | 1 |
37. | porzeczka czarna 2,5 kg, mrożonka | szt. | 2 |
38. | porzeczka czerwona 2,5 kg , mrożonka | szt. | 6 |
39. | ryż biały 1 kg | szt. | 8 |
40. | ryż parabol 5 kg | szt. | 9 |
41. | skrobia ziemniaczana 1 kg | szt. | 3 |
42. | soczewica czerwona | kg | 2 |
43. | sól jodowana 1 kg | szt. | 14 |
44. | szczaw 2,5 kg konserwowy | szt. | 2 |
45. | szpinak mielony 2,5 kg, mrożonka | szt. | 4 |
46. | truskawka 2,5 kg, mrożonka | szt. | 6 |
47. | wiśnia 2,5 kg , mrożonka | szt. | 8 |
Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć będą one wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment.
1. Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
2. Warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko w wyznaczone przez odbierającego miejsce.
Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych lub uszkodzonych w wyniku transportu towarów na własny koszt.
Produkty spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.
Na dostarczony towar Wykonawca winien posiadać właściwe atesty i certyfikaty laboratoryjne.
Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Opakowania artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.
Dostawy wszystkich artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej GHP/GMP.
2. Częstotliwość dostaw: 1-2 razy w tygodniu w zależności od pojawiających się potrzeb.
3. Informacje dotyczące składania ofert:
Forma składania ofert:
Oferty należy składać na załączonym formularzu na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub osobiście w terminie do dnia 19.08.2025 do godz. 12.00.
Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, ze wskazaniem kwoty brutto.
Cena nie podlega zmianie w okresie umowy.
Termin związania z ofertą: 30 dni.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze ofert decydować będzie kryterium najniższej ceny po spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 11.07.2025
Dokument z dnia: 11.07.2025
Dokument oglądany razy: 34