A A A K
bip.sp2.kostrzyn.pl Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą www.gov.pl/bip

Dostawa artykułów sypkich, mrożonek i innych

Znak sprawy 03/2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z transportem.

Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: sypkich, mrożonek i innych do stołówki szkolnej wraz z transportem.

Lp. Nazwa towaru Jednostka
miary
Ilość na m-c
1. brokuły 2,5 kg, mrożonka szt. 1
2. brukselka 2,5 kg, mrożonka szt. 1
3. bułka tarta kg 8
4. cukier kryształ 1 kg szt. 20
5. cukier waniliowy 1 kg szt. 1
6. czosnek granulowany 1 kg szt. 2
7. fasola czerwona/biała konserwowa 2500/1500 szt. 1
8. fasola szparagowa zielona 2,5 kg, mrożonka szt. 2
9. fasola szparagowa żółta 2,5 kg, mrożonka szt. 3
10. groszek 2,5 kg, mrożonka szt. 6
11. kasza bulgur 5 kg szt. 4
12. kasza gryczana 5 kg szt. 3
13. kasza jaglana 1 kg szt. 1
14. kasza jęczmienna 1 kg szt. 1
15. kasza pęczak 5 kg szt. 2
16. koncentrat pomidorowy 30%, 4,5 kg (bez konserwantów i sztucznych dodatków) szt. 4
17. kukurydza kons. 2,5 kg/1,5 kg szt. 2
18. łosoś plastry 0,8-1,4 kg kg 8
19. makaron kokardka 5 kg (z pszenicy durum) szt. 4
20. makaron łazanki 1 kg (z pszenicy durum) szt. 2
21. makaron nitki 5 kg (z pszenicy durum) szt. 5
22. makaron rurki 5 kg (z pszenicy durum) szt. 4
23. makaron ryżowy 375 g (mąka ryżowa, woda) szt. 2
24. makaron spaghetti 5 kg (z pszenicy durum) szt. 3
25. makaron świderki 5 kg (z pszenicy durum) szt. 2
26. mąka wrocławska 1 kg szt. 25
27. mieszanka chińska 2,5 kg kingfood/ff, mrożonka (marchew, papryka, kalafior, kiełki fasoli Mung, pietruszka, pędy bambusa, por, cebula, grzyby Mun) szt. 2
28. miruna filet b/s 6,8 kg szt. 3
29. miruna filet z/s 450-850 g; 6,8 kg szt. 4
30. mleko kokosowe 1 l szt. 6
31. paluszki rybne 6 kg ( min. 60% ryba, bez sztucznych dodatków i konserwantów) mrożonka szt. 3
32. papryka słodka mielona 1 kg szt. 1
33. passata 1 l (skład:pomidor, sól, bez dodatku koserwantów) szt. 2
34. pieprz czarny mielony 1 kg szt. 1
35. płatki kukurydziane 1 kg (bez sztucznych dodatków i konserwantów) szt. 2
36. pomidory suszone w oleju 1600/900g szt. 1
37. porzeczka czarna 2,5 kg, mrożonka szt. 2
38. porzeczka czerwona 2,5 kg , mrożonka szt. 6
39. ryż biały 1 kg szt. 8
40. ryż parabol 5 kg szt. 9
41. skrobia ziemniaczana 1 kg szt. 3
42. soczewica czerwona kg 2
43. sól jodowana 1 kg szt. 14
44. szczaw 2,5 kg konserwowy szt. 2
45. szpinak mielony 2,5 kg, mrożonka szt. 4
46. truskawka 2,5 kg, mrożonka szt. 6
47. wiśnia 2,5 kg , mrożonka szt. 8

Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć będą one wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment.

1. Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.

2. Warunki zamówienia:

Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko w wyznaczone przez odbierającego miejsce.

Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych lub uszkodzonych w wyniku transportu towarów na własny koszt.

Produkty spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP.

Na dostarczony towar Wykonawca winien posiadać właściwe atesty i certyfikaty laboratoryjne.

Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Opakowania artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne.

Dostawy wszystkich artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej GHP/GMP.

2. Częstotliwość dostaw: 1-2 razy w tygodniu w zależności od pojawiających się potrzeb.

3. Informacje dotyczące składania ofert:

Forma składania ofert:

Oferty należy składać na załączonym formularzu na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub osobiście w terminie do dnia 19.08.2025 do godz. 12.00.

Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, ze wskazaniem kwoty brutto.

Cena nie podlega zmianie w okresie umowy.

Termin związania z ofertą: 30 dni.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze ofert decydować będzie kryterium najniższej ceny po spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Dokument PDF Formularz oferty | Rozmiar: 605 KB


Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 11.07.2025
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 11.07.2025
Dokument oglądany razy: 34