Remont tarasu
Znak sprawy 02/2025
Zapytanie ofertowe
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Remont tarasu wraz ze schodami i balustradą oraz pomieszczeniem magazynowym.
Termin realizacji zamówienia: 31 października 2025 r.
Przedmiot zamówienia: Remont Tarasu wraz ze schodami i balustradą.
- Balustrada – dł. ok. 23mb
- przygotowanie powierzchni - oczyszczenie i odtłuszczenie mechaniczne
- przyspawanie prętów stalowych o przekroju 10x10mm i rozstawie 10cm w polach obramowań
- pomalowanie farbą antykorozyjną
- malowanie farba podkładową (farba ftalowa, chlorokauczowa)
- malowanie farba nawierzchniową podkładową (farba ftalowa, chlorokauczowa)
- uszczelnienie tyku słupków z betonem masą uszczelniającą
- Taras- Nawierzchnia z płytek: taras i schody - pow. ok. 38.50m2
- demontaż istniejących płytek, cokołu, płytek licowych
- skucie warstwy kleju i wyrównanie powierzchni
- wykonanie warstwy hydroizolacji elastycznej z wywinięciem na ścianę
- wykonanie tynku żywicznego lica tarasu i schodów w kolorze istniejącego tynku na podbudowie z tynku mineralnego
- wykonanie na zewnątrz docieplenia systemowego ściany styropianem gr. 2cm z warstwą fakturową z tynku żywicznego w kolorze istniejącego tynku pow. ok. 11 m2
- wykonanie wewnątrz docieplenia systemowego sufitu (pow. ok. 13,5 m2) i ściany (pow. ok. 3,65 m2) styropianem gr. 10cm wraz z warstwą klejową z zatopioną siatką i pomalowanie farbą emulsyjną
- uwzględnienia warunków gruntowych i atmosferycznych, a także doboru odpowiednich materiałów i technologii
- naprawienie tynku żywicznego ściany – ok.1m2
- pomalowanie opierzenia
- Pomieszczenie magazynowe ok 10 m2
- Zabezpieczenie drzwi oraz innych elementów wyposażenia
- Identyfikacja i usunięcie źródła wilgoci
- Zabezpieczenie pomieszczenia
- Usunięcie zagrzybionych materiałów
- Czyszczenie i odgrzybianie oraz suszenie
- Naprawa i renowacja
- Malowanie ścian (dwukrotnie) farbą zmywalną - ok. 10 m2
- Malowanie sufitu farbą emulsyjną – ok. 10 m2
Zabezpieczyć miejsce wykonania robót przed opadami atmosferycznymi.
Bezpieczeństwo uczniów i pracowników. Kolory farb, płytek, fug do uzgodnienia z Zamawiającym.
Podane obmiary mają charakter orientacyjny, pomocny dla wykonawcy do sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z rzeczywistym zakresem i stanem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- przeprowadzenia wizji lokalnej,
- zapewnienia niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia
- wykonania remontu zgodnie z obowiązującymi standardami
- zabezpieczenia terenu
- zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i pracowników
- zabezpieczyć miejsce wykonania robót przed opadami atmosferycznymi.
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, gwarancja.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1 lub przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl w terminie do dnia 10 lipca 2025 r. do godz. 14:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza 130 tysięcy złotych, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 03.07.2025
Dokument z dnia: 03.07.2025
Dokument oglądany razy: 9