A A A K
bip.sp2.kostrzyn.pl Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą www.gov.pl/bip

Remont tarasu

Znak sprawy 02/2025

Zapytanie ofertowe

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:

Remont tarasu wraz ze schodami i balustradą oraz pomieszczeniem magazynowym.

Termin realizacji zamówienia: 31 października 2025 r.

Przedmiot zamówienia: Remont Tarasu wraz ze schodami i balustradą.

  1. Balustrada – dł. ok. 23mb
    • przygotowanie powierzchni - oczyszczenie i odtłuszczenie mechaniczne
    • przyspawanie prętów stalowych o przekroju 10x10mm i rozstawie 10cm w polach obramowań
    • pomalowanie farbą antykorozyjną
    • malowanie farba podkładową (farba ftalowa, chlorokauczowa)
    • malowanie farba nawierzchniową podkładową (farba ftalowa, chlorokauczowa)
    • uszczelnienie tyku słupków z betonem masą uszczelniającą
  2. Taras- Nawierzchnia z płytek: taras i schody - pow. ok. 38.50m2
    • demontaż istniejących płytek, cokołu, płytek licowych
    • skucie warstwy kleju i wyrównanie powierzchni
    • wykonanie warstwy hydroizolacji elastycznej z wywinięciem na ścianę
    • wykonanie tynku żywicznego lica tarasu i schodów w kolorze istniejącego tynku na podbudowie z tynku mineralnego
    • wykonanie na zewnątrz docieplenia systemowego ściany styropianem gr. 2cm z warstwą fakturową z tynku żywicznego w kolorze istniejącego tynku pow. ok. 11 m2
    • wykonanie wewnątrz docieplenia systemowego sufitu (pow. ok. 13,5 m2) i ściany (pow. ok. 3,65 m2) styropianem gr. 10cm wraz z warstwą klejową z zatopioną siatką i pomalowanie farbą emulsyjną
    • uwzględnienia warunków gruntowych i atmosferycznych, a także doboru odpowiednich materiałów i technologii
    • naprawienie tynku żywicznego ściany – ok.1m2
    • pomalowanie opierzenia
  3. Pomieszczenie magazynowe ok 10 m2
    • Zabezpieczenie drzwi oraz innych elementów wyposażenia
    • Identyfikacja i usunięcie źródła wilgoci
    • Zabezpieczenie pomieszczenia
    • Usunięcie zagrzybionych materiałów
    • Czyszczenie i odgrzybianie oraz suszenie
    • Naprawa i renowacja
    • Malowanie ścian (dwukrotnie) farbą zmywalną - ok. 10 m2
    • Malowanie sufitu farbą emulsyjną – ok. 10 m2

Zabezpieczyć miejsce wykonania robót przed opadami atmosferycznymi.
Bezpieczeństwo uczniów i pracowników. Kolory farb, płytek, fug do uzgodnienia z Zamawiającym.

Podane obmiary mają charakter orientacyjny, pomocny dla wykonawcy do sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z rzeczywistym zakresem i stanem przedmiotu zamówienia.

Wykonawca będzie zobowiązany do:

  • przeprowadzenia wizji lokalnej,
  • zapewnienia niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia
  • wykonania remontu zgodnie z obowiązującymi standardami
  • zabezpieczenia terenu
  • zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i pracowników
  • zabezpieczyć miejsce wykonania robót przed opadami atmosferycznymi.

Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, gwarancja.

Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1 lub przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl w terminie do dnia 10 lipca 2025 r. do godz. 14:00.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza 130 tysięcy złotych, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Dokument PDF Formularz oferty | Rozmiar: 174 KB


Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 03.07.2025
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 03.07.2025
Dokument oglądany razy: 9