Upłynął termin składania ofert.
Naprawa i wymiana oświetlenia
Znak sprawy 02/2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Zlokalizowanie i naprawa uszkodzonego obwodu oraz demontaż starych i zamontowanie nowych opraw oświetleniowych.
Termin realizacji zamówienia: 20 sierpnia 2023
Przedmiot zamówienia:
- demontaż 16 opraw oświetleniowych znajdujących się w ciągu komunikacyjnym budynku na II piętrze szkoły,
- zlokalizowanie i naprawa uszkodzonego obwodu wyżej wymienionych lamp,
- zamontowanie nowych lamp ledowych w tych samych miejscach.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- przeprowadzenia wizji lokalnej,
- wykonania prac zgodnie z obowiązującymi standardami i z zachowaniem bezpieczeństwa.
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena i warunki gwarancji.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 27 czerwca 2023 r. do godz. 14:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 19.06.2023
Dokument z dnia: 19.06.2023
Dokument oglądany razy: 395