Upłynął termin składania ofert.
Naprawa pokrycia dachu
Znak sprawy 09/2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Naprawa pokrycia dachu – kosze zlewowe – przybudówka
Termin realizacji zamówienia: 20 grudzień 2022 r.
Przedmiot zamówienia: Zakres prac:
- Położenie płyty OSB 18 mm
- położenie warstwy podkładowej papy
- założenie opierzeni zewnętrznych
- położenie jednej warstwy papy termo zgrzewalnej wierzchniego krycia 5 mm
- wykonanie opierzeni na kominach z papy i zakończenie opaską
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- przeprowadzenia wizji lokalnej,
- wykonania prac zgodnie z obowiązującymi standardami i z zachowaniem bezpieczeństwa
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, gwarancja.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 28 listopada 2022 r. do godz. 14:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza 130 tysięcy złotych, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 18.11.2022
Dokument z dnia: 18.11.2022
Dokument oglądany razy: 569