Upłynął czas składania ofert.
Dostawa ławek drewnianych wewnętrznych
Znak sprawy 07/2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
dostawa ławek drewnianych wewnętrznych
Termin realizacji zamówienia: do 22.12.2022 r.
Przedmiot zamówienia: 11 ławek drewnianych dębowych polakierowanych o długości: 2,60m, szerokość siedziska: 38 cm, grubość siedziska 4 cm, wysokość ławki 45 cm, nogi o przekroju kwadratu o boku 6 cm.
Uwaga! Przed złożeniem oferty, wymagany jest kontakt celem ustalenia wzoru ławki.
Forma składania ofert: elektronicznie, list.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, dowóz towaru do szkoły.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Ludwika Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl w terminie do dnia: 24.11.2022 r. do godz. 12:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 tys. zł., wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 16.11.2022
Dokument z dnia: 16.11.2022
Dokument oglądany razy: 559