Zapytanie ofertowe nieaktualne.
Laboratoria Przyszłości - wyposażenie podstawowe
Znak sprawy 04/2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Zakup i dostarczenie wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości – wyposażenie podstawowe.
Termin realizacji zamówienia: 22 grudzień 2021 r.
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostarczenie wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – wyposażenie podstawowe.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia szkoły w sprzęt spełniający wymagania z załącznika nr 1- SPECYFIKACJA do niniejszego zapytania.
- Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu w trakcie dostawy do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę.
- Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany i kompletny.
- Przedmiot zamówienia musi posiadać:
- dla wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500zł brutto gwarancję co najmniej 12m-cy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, wsparcie techniczne i instrukcję obsługi w języku polskim;
- W przypadku wyposażeni takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Pend 3D, Mikroskop, Skaner 3D, Wizualizer, Teleskop, wymagane są (niezależnie od progu 500 zł) następujące warunki: gwarancja co najmniej 12 miesiecy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne - serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim, instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa);
- tam gdzie jest to możliwe zgodność z PN;
- wszystkie pozycje wyposażenia powinny posiadać certyfikat CE, być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych oraz być zgodne z normą BHP.
Sposób przygotowania oferty:
Oferty należy składać na załączonym formularzu (załącznik nr 2) oraz wypełnić szczegółowy wykaz sprzętu który stanowi załącznik nr 1 do zapytania, w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 20 grudnia 2021 r. do godz. 08:00.
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, gwarancja.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza 130 tysięcy złotych, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 29.07.2022
Dokument z dnia: 13.12.2021
Dokument oglądany razy: 892