Zapytanie ofertowe nieaktualne.
Remont Tarasu wraz ze schodami i balustradą
Znak sprawy 04/2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Remont Tarasu wraz ze schodami i balustradą
Termin realizacji zamówienia: 17 grudzień 2021 r.
Przedmiot zamówienia:
Remont Tarasu wraz ze schodami i balustradą
- Balustrada – dł. ok. 23 mb.
- przygotowanie powierzchni - oczyszczenie i odtłuszczenie mechaniczne
- przyspawanie prętów stalowych o przekroju 10 x 10mm i rozstawie 10 cm w polach obramowań
- pomalowanie farbą antykorozyjną
- malowanie farba podkładową (farba ftalowa, chlorokauczowa)
- malowanie farba nawierzchniową podkładową (farba ftalowa, chlorokauczowa)
- uszczelnienie styku słupków z betonem masą uszczelniającą
- Taras – Nawierzchnia z płytek: taras i schody – pow. ok. 38.50 m2
- demontaż istniejących płytek, cokołu, płytek licowych
- skucie warstwy kleju i wyrównanie powierzchni
- wykonanie warstwy hydroizolacji elastycznej (np. Mapei Mapelastic) z wywinięciem na ścianę
- położenie płytek mrozoodpornych, antypoślizgowych na tarasie, podstopnicach o wym. – ok. 27.50 m2 (cena netto 55-65 zł /m2)
- położenie płytek mrozoodpornych, antypoślizgowych ryflowanych na stopniach (stopnicach) - ok. 11m2 (cena netto 55-65zł/ m2)
- położenie płytek cokołu na tarasie i schodach - ok.11 mb.
- wykonanie tynku żywicznego lica tarasu i schodów w kolorze istniejącego tynku na podbudowie z tynku mineralnego
- wykonanie na zewnątrz docieplenia systemowego ściany styropianem gr. 2 cm z warstwą fakturową z tynku żywicznego w kolorze istniejącego tynku pow. ok. 11 m2
- wykonanie wewnątrz docieplenia systemowego sufitu (pow. ok. 13,5 m2) i ściany (pow. ok. 3,65 m2) styropianem gr. 10 cm wraz z warstwą klejową z zatopioną siatką i pomalowanie farbą emulsyjną
- naprawienie tynku żywicznego ściany – ok.1m2
- pomalowanie opierzenia
- Pozostałe
- demontaż 3 szt. lamp oświetleniowych na ścianie
- montaż na ścianie 3 szt. naświetlaczy LED 30W oświetleniowych z czujnikiem zmierzchu
Zabezpieczyć miejsce wykonania robót przed opadami atmosferycznymi.
Bezpieczeństwo uczniów i pracowników. Kolory farb, płytek, fug do uzgodnienia z Zamawiającym.
Podane obmiary mają charakter orientacyjny, pomocny dla wykonawcy do sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z rzeczywistym zakresem i stanem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- przeprowadzenia wizji lokalnej,
- zapewnienia niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia
- wykonania remontu zgodnie z obowiązującymi standardami
- zabezpieczenia terenu
- zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i pracowników
- zabezpieczyć miejsce wykonania robót przed opadami atmosferycznymi.
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, gwarancja
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 20 października 2021 r. do godz. 14:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza 130 tysięcy złotych, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 03/01/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 13.12.2021
Dokument z dnia: 13.10.2021
Dokument oglądany razy: 1 012