Zapytanie ofertowe nieaktualne.
Dostawa regałów bibliotecznych
Znak sprawy 04/2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Dostawa regałów bibliotecznych z systemem regulowania półek
Termin realizacji zamówienia: 23 grudnia 2019 r.
Przedmiot zamówienia: 63 sztuk regałów o wymiarach: 80x25x200 h z systemem regulowanych półek
Uwaga! Przed złożeniem oferty, wymagany jest kontakt celem ustalenia wzoru regałów.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- przeprowadzenia wizji lokalnej,
- wniesienia regałów na 4 piętro
- przedstawienia atestów
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, dowóz towaru do szkoły.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 17 grudnia 2019 r. do godz. 14:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 06/07/2017 z dnia 31 lipca 2017 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 09.07.2020
Dokument z dnia: 09.12.2019
Dokument oglądany razy: 1 360