Zapytanie ofertowe nieaktualne.
Remont dachu
Znak sprawy 01/2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Remont dachu papowego i wymiana pasa nadrynnowego (stara szkoła)
Termin realizacji zamówienia: 26 grudzień 2019 r. zgodnie z warunkami pogodowymi.
Przedmiot zamówienia:
Zakres prac:
- Przygotowanie powierzchni papowej
- Gruntowanie powierzchni
- Położenie 1 warstwy papy termo zgrzewalnej wierzchniego krycia
- Zerwanie opaski kominowej, opierzenia z papy i założenie nowej opaski kominowej; konserwacja na czapkach kominowych masą kauczukową
- Zerwanie starych opierzeni z blachy ocynkowanej, rynnę PCV, haki rynnowe
- Położenie haków, rynnę tytan ocynkowaną 150
- Położenie pasa nadrynnowego blacha kolor
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- przeprowadzenia wizji lokalnej,
- wykonania prac zgodnie z obowiązującymi standardami.
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 30 października 2019 r. do godz. 14:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 06/07/2017 z dnia 31 lipca 2017 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 21.11.2019
Dokument z dnia: 23.10.2019
Dokument oglądany razy: 1 395