Zapytanie ofertowe nieaktualne.
Remont korytarza na parterze szkoły oraz dwóch sal lekcyjnych
Znak sprawy 03/2018
LISTA OFERT
na zapytanie
Remont korytarza na parterze szkoły, oraz dwóch sal lekcyjnych
SPEŁNIAJĄCYCH WYMOGI FORMALNE:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Archipro Paulina Kraszewska
- Usługi Ogólnobudowlane Jacek Kamiński
- Firma Usługowa Łukasz Cendrowski
INFORMACJA O WYBRANEJ OFERCIE
Remont korytarza na parterze szkoły, oraz dwóch sal lekcyjnych
Informuje się, że w wyniku przeprowadzenia , zgodnej z regulaminem, procedury oceny ofert wybrana została firma:
Usługi Ogólnobudowlane Jacek Kamiński
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Została wybrana oferta spełniająca kryteria wyboru.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Remont korytarza na parterze szkoły, oraz dwóch sal lekcyjnych
Termin realizacji zamówienia: 30 grudnia 2018 r.
Przedmiot zamówienia:
Remont korytarza na parterze w Szkole Podstawowej nr 2
Szczegółowy zakres prac:
- Zabezpieczenie drzwi, okien i innych elementów wyposażenia
- Naprawa ścian i sufitów
- Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie
- Dwukrotne malowanie ścian i sufitów
- Sprzątanie po pracach malarskich
Remont dwóch sal lekcyjnych
Szczegółowy zakres prac:
- Zabezpieczenie drzwi, okien i innych elementów wyposażenia
- Naprawa ścian i sufitów
- Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie
- Dwukrotne malowanie ścian i sufitów
- Sprzątanie po pracach malarskich
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- przeprowadzenia wizji lokalnej
- zapewnienia niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia
- wykonania remontu zgodnie z obowiązującymi standardami
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 29 listopada 2018 r. do godz. 14:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 06/07/2017 z dnia 31 lipca 2017 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 05.09.2019
Dokument z dnia: 21.11.2018
Dokument oglądany razy: 1 712