Zapytanie ofertowe nieaktualne.
Podłoga interaktywna
Znak sprawy 05/2017
LISTA OFERT
na zapytanie
Dostawa podłogi interaktywnej wraz z dedykowanym podłożem i montażem
SPEŁNIAJĄCYCH WYMOGI FORMALNE:
- Xvision s.c. Błażej Kalinowski Radosław Świech
INFORMACJA O WYBRANEJ OFERCIE
Dostawa podłogi interaktywnej wraz z dedykowanym podłożem i montażem
Informuje się, że w wyniku przeprowadzenia , zgodnej z regulaminem, procedury oceny ofert wybrana została firma:
Xvision s.c.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Została wybrana oferta spełniająca kryteria wyboru.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Dostawa podłogi interaktywnej wraz z dedykowanym podłożem i montażem
Termin realizacji zamówienia: 15 grudnia 2017 r.
Przedmiot zamówienia:
Specyfikacja interaktywnej podłogi:
Projektor: 2xUSB, Waga 16 kg max, Rozdzielczość min. XGA (1024x768), Jasność min. 5000 Ansi.
Żywotność lampy: 5000 godzin, Gwarancja producenta 24 miesiące.
Komputer: system operacyjny Linux, Procesor AMD lub równoważny, Dysk SSD min 16GB, Pamięć RAM Min 2GB, 4x USB 3.0, 1x D-Sub, 1x HDMI.
Inne: Możliwość montażu do ściany, możliwość projekcji centralnej i bocznej, min. 60 animacji, obsługa za pomocą pilota, wykładzina poliwinylowa, WiFi, uchwyt.
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena i warunki gwarancji.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 28 listopada 2017 r. do godz. 14:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 13/08/2014 z dnia 20 sierpnia 2014 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 05.09.2019
Dokument z dnia: 17.11.2017
Dokument oglądany razy: 2 067