A A A K
bip.sp2.kostrzyn.pl Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą www.gov.pl/bip
To jest wersja archiwalna, strona została skasowana: 21.09.2022 z powodu:
Zapytanie ofertowe nieaktualne.

Podłoga interaktywna

Znak sprawy 05/2017

LISTA OFERT
na zapytanie

Dostawa podłogi interaktywnej wraz z dedykowanym podłożem i montażem

SPEŁNIAJĄCYCH WYMOGI FORMALNE:

  1. Xvision s.c. Błażej Kalinowski Radosław Świech

INFORMACJA O WYBRANEJ OFERCIE

Dostawa podłogi interaktywnej wraz z dedykowanym podłożem i montażem

Informuje się, że w wyniku przeprowadzenia , zgodnej z regulaminem, procedury oceny ofert wybrana została firma:

Xvision s.c.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Została wybrana oferta spełniająca kryteria wyboru.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:

Dostawa podłogi interaktywnej wraz z dedykowanym podłożem i montażem

Termin realizacji zamówienia: 15 grudnia 2017 r.

Przedmiot zamówienia:

Specyfikacja interaktywnej podłogi:

Projektor: 2xUSB, Waga 16 kg max, Rozdzielczość min. XGA (1024x768), Jasność min. 5000 Ansi.

Żywotność lampy: 5000 godzin, Gwarancja producenta 24 miesiące.

Komputer: system operacyjny Linux, Procesor AMD lub równoważny, Dysk SSD min 16GB, Pamięć RAM Min 2GB, 4x USB 3.0, 1x D-Sub, 1x HDMI.

Inne: Możliwość montażu do ściany, możliwość projekcji centralnej i bocznej, min. 60 animacji, obsługa za pomocą pilota, wykładzina poliwinylowa, WiFi, uchwyt.

Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena i warunki gwarancji.

Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 28 listopada 2017 r. do godz. 14:00.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 13/08/2014 z dnia 20 sierpnia 2014 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Formularz oferty Formularz oferty



Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 05.09.2019
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 17.11.2017
Dokument oglądany razy: 2 067

Wersja do druku