A A A K
bip.sp2.kostrzyn.pl Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą www.gov.pl/bip
To jest wersja archiwalna, strona została skasowana: 21.09.2022 z powodu:
Zapytanie ofertowe nieaktualne.

Remont sali korekcyjnej

Znak sprawy 13/2016

LISTA OFERT
na zapytanie

Remont Sali korekcyjnej

SPEŁNIAJĄCYCH WYMOGI FORMALNE:

  1. BACHBUD, Gorzów Wlkp.
  2. Usługi ogólnobudowlane Jacek Kamiński, Kostrzyn nad Odrą
  3. Zakład Remontowo-Budowlany Eugeniusz Guźniczak, Kostrzyn nad Odrą

INFORMACJA O WYBRANEJ OFERCIE

Remont Sali Korekcyjnej

Informuje się, że w wyniku przeprowadzenia , zgodnej z regulaminem, procedury oceny ofert wybrana została firma:

Usługi ogólnobudowlane Jacek Kamiński, Kostrzyn nad Odrą

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Została wybrana oferta spełniająca kryteria wyboru.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:

Remont sali korekcyjnej

Termin realizacji zamówienia: 28 grudnia 2016 r.

Przedmiot zamówienia:

Malowanie Sali korekcyjnej, postawienie ścianki działowej.

Zakres prac:

  • Zabezpieczenie drzwi, okien, podłóg i innych elementów wyposażenia
  • Reperacja ścian i sufitu pod malowanie
  • Klejenie dziur pod malowanie
  • Montaż ścianki działowej (zabudowa lekka)
  • Gruntowanie i dwukrotne malowanie sali w kolorach jasnych farbami emulsyjnymi
  • Sprzątanie po pracach malarskich

Wykonawca będzie zobowiązany do:

  • przeprowadzenia wizji lokalnej,
  • wykonania remontu zgodnie z obowiązującymi standardami.

Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena.

Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 13 grudnia 2016 r. do godz. 14:00.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 13/08/2014 z dnia 20 sierpnia 2014 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Formularz oferty Formularz oferty



Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 05.09.2019
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 06.12.2016
Dokument oglądany razy: 2 323

Wersja do druku