bip.gov.pl
A A A K
sp2.kostrzyn.pl

Budowa parkingu

Znak sprawy 12/2016

LISTA OFERT
na zapytanie

Budowa parkingu na samochody osobowe

SPEŁNIAJĄCYCH WYMOGI FORMALNE:

  1. BudoRem Sp. z o.o., Kostrzyn nad Odrą
  2. WOBUD, Kostrzyn nad Odrą
  3. Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe Pańczyk, Kostrzyn nad Odrą

INFORMACJA O WYBRANEJ OFERCIE

Budowa parkingu na samochody osobowe

Informuje się, że w wyniku przeprowadzenia , zgodnej z regulaminem, procedury oceny ofert wybrana została firma:

Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe Pańczyk, Kostrzyn nad Odrą

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Została wybrana oferta spełniająca kryteria wyboru.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:

Budowa parkingu na samochody osobowe.

Termin realizacji zamówienia: 28 grudnia 2016 r.

Przedmiot zamówienia:

Budowa parkingu na samochody osobowe na placu obok budynków szkolnych.

Zakres prac:

  • Korytowanie powierzchni parkingu, wybranie ziemi
  • Wypełnienie tłuczniem drenaż 10 cm
  • Piasek 5 cm z cementem
  • Piasek 5 cm warstwa wyrównująca
  • Ułożenie krawężników po obrzeżu parkingu
  • Ułożenie płyty ażurowej
  • Uzupełnienie żwirem otworów w płytach ażurowych

Materiał:

  • Płyty ażurowe gr. 8 cm
  • Obrzeże 6 cm
  • Tłuczeń 10 cm
  • Piasek z cementem 5 cm
  • Piasek 5 cm przed ułożeniem
  • Żwir do wypełnienia płyt ażurowych naturalny

Wykonawca będzie zobowiązany do:

  • przeprowadzenia wizji lokalnej,
  • wykonania parkingu zgodnie z obowiązującymi standardami.

Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena.

Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 13 grudnia 2016 r. do godz. 14:00.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 13/08/2014 z dnia 20 sierpnia 2014 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Formularz oferty Formularz oferty



Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 05.09.2019
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 06.12.2016
Dokument oglądany razy: 1 515