Zmiany wprowadzono z powodu: Podanie do publicznej wiadomości informacji o wybranej ofercie.
Młynek koloidalny
Znak sprawy 05/2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
Dostawa młynka koloidalnego wraz z transportem i montażem.
Termin realizacji zamówienia: 09 września 2016 r.
Przedmiot zamówienia: Specyfikacja techniczna:
Młynek koloidalny wraz z włącznikiem pneumatycznym, syfonem i stołem ze zlewem stalowym.
Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, warunki serwisu i warunki gwarancji.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 95 752 52 11 w terminie do dnia 29 sierpnia 2016 r. do godz. 11:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 13/08/2014 z dnia 20 sierpnia 2014 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 19.08.2016
Dokument z dnia: 19.08.2016
Dokument oglądany razy: 497