A A A K
bip.sp2.kostrzyn.pl BIP SP2 Kostrzyn nad Odrą bip.gov.pl
To jest wersja archiwalna z dnia 12.05.2015, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zamieszczenie informacji o dokonaniu wyboru oferty.

Zapytania ofertowe i przetargi

Znak sprawy WYPOS/01/2015

ZAPYTANIE OFERTOWE

Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:

Dostawa trzynastu metalowych szafek uczniowskich wraz z transportem.

Termin realizacji zamówienia: 25 lipca 2015 r.

Przedmiot zamówienia: Specyfikacja techniczna szafek:
wymiary (wys. X szer. X gł.) 1800 x 885 x 490 mm, konstrukcja zgrzewana, szafki malowane proszkowo wg palety RAL, w każdej skrytce półka, drążek i dwa haczyki, wzmocnienie drzwiczek, miejsce na identyfikator, zamek w systemie Master+ 2 kluczyki, podwójna wentylacja, dwukolorowe – góra żółta, dół niebieski
.

Forma składania ofert: poczta klasyczna lub mail.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena.

Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 95 752 52 11 w terminie do dnia 22 maja 2015 r. do godz. 14:00.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik@sp2.kostrzyn.pl.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 13/08/2014 z dnia 20 sierpnia 2014 roku.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.

Formularz oferty Formularz oferty


Opublikował: Krzysztof Burdziąg
Publikacja dnia: 12.05.2015
Podpisał: Elżbieta Naumowicz
Dokument z dnia: 23.11.2013
Dokument oglądany razy: 5 711