Ogłoszenie nowego zapytania ofertowego.
Dostawa ławek drewnianych wewnętrznych
Znak sprawy WYPOS/12/2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie:
dostawy ławek drewnianych wewnętrznych
Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2014.
Przedmiot zamówienia: 10 ławek drewnianych dębowych polakierowanych o długościach: 3 x 3m, 5 x 2,60m, 2 x 1,80m. Szerokość siedziska: 38 cm, grubość siedziska 4 cm, wysokość ławki 45 cm, nogi o przekroju kwadratu o boku 6 cm, wzmocnienia ławki o szerokości 6 cm i grubości 3 cm.
Uwaga! Przed złożeniem oferty, wymagany jest kontakt celem ustalenia wzoru ławki.
Forma składania ofert: elektronicznie, faks, list.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena, dowóz towaru do szkoły.
Oferty należy składać na załączonym formularzu w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Banaszaka 1, przesłać na adres email: kierownik.gospodarczy@sp2.kostrzyn.pl lub faksem na nr 98 752 52 11 w terminie do dnia 2 grudnia 2014 r. do godz. 12:00.
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: tel.: 95 752 33 85, email: kierownik.gospodarczy@sp2.kostrzyn.pl.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 tys. euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą Nr 13/08/2014 z dnia 20 sierpnia 2014 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu bez konieczności podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji ze zlecenia wykonania części zadań i dostaw, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy zaplanowane na realizację powyższych zadań lub dostaw środki.
Publikacja dnia: 24.11.2014
Dokument z dnia: 24.11.2014
Dokument oglądany razy: 2 226